Каталог сувенірів
Клієнту
0800-330-195 / 0800-330-240
Наша адреса
м. Київ, вул. Жилянська, 9. В'їзд у двір з боку вул. Ділової
Телефони
Графік роботи
  • Будні, з 9.00 до 24.00
  • Без перерви та вихідних!
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Відгуки про магазин Semena Konopli

Середній рейтинг:
4.8
Відгуків: 71
Якість обслуговування
4.8
Дотримання термінів доставки
4.8
Кондиція насіння
4.7
user-icon
Вітя
09 жовтня 2024 (15:23)
Зробив замовлення, передзвонили бистро. Дєвочка приємна підказала) правда посилка йшла не один а два дня((
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 4
Кондиція насіння: 5
user-icon
igor
18 серпня 2024 (09:39)
вислали сімку , після невдалого пророщування на спонжі, на цей раз все супер
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 3
user-icon
Daniel
14 липня 2024 (07:56)
4 дні семена у салфеткі і не всходить, що не так?
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Daniel. Дуже шкода, що Ви залишились задоволені лише частиною нашої продукції. Сподіваємося, що Ваша гарантійна претензія повноцінно замінить цей недолік.

Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Naditalei
24 березня 2024 (12:04)
Замовляв тільки у вас, бо гарантія на насіння працювала нормально, мало магазинів працюють рівно, вчора оператор Серафим відмовив мені в гарантії насіння дачдрайвер через те, що я не надав фото та пророщував дуже просто кинув зерно у воду, кажу вам як є, я не сооброзив за фото і ви теж з одного боку маєте рацію, вірити на слово це теж не варіант, буду в курсі.
Якість обслуговування: 4
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 2
user-icon
Jobelo
11 березня 2024 (13:11)
Щойно з пошти, мені приїхала порвана упаковка швидше за все на конверт впустили щось важке упаковка і наклейки теж постраждали, насіння в порядку ваш захисний пластик їх врятував, на пошті не став розбиратися всі три насіння цілі тай добре!
Якість обслуговування: 4
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Jobelo.

Дякуємо, що вибрали наш магазин.

На жаль, служба доставки може зашкодити вантажу під час транспортування. Рекомендуємо кожен раз оглядати зовні транспортувальну упаковку, звернувши увагу на деформації. Для цього відкривати її не обов'язково. Якщо під час огляду було помічено пошкодження, ми рекомендуємо відмовитись від цього вантажу.

Дякуємо що своєчасно звернулися до нашої техпідтримки для вирішення цієї неприємності. Ми намагаємось вчасно допомагати у вирішенні таких питань.

user-icon
Batornel
08 лютого 2024 (16:38)
До душі що у вашому магазині по-людськи ставляться до клієнтів, можна зробити замовлення від одного зерна, не як в інших, від трьох і п'яти, зараз така ситуація в країні, грошей і роботи мало, тому комфортно купляти по 1-2 насіння в такі часи
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
user-icon
Xaenar
11 cічня 2024 (13:10)
Зерна тримав у вологій серветці три дні, не замочував їх на добу у воді, вирішив зробити простіше, результат 4 мертвих почорніли, 6 пустили коріння і вже вчора в ґрунті пустили паростки, знаю, що ви мене почуєте і підете на зустріч по гарантії.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 3
Представник магазину

Вітаємо, Xaenar. Жаліємо, що у Вас склалося негативне враження про нашу продукцію. Насіння може не зійти від різних причин. Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Виталий
06 cічня 2024 (21:36)
Третий раз за год заказал у вас еррор сид а мне третий раз говорят что их нет в наличии. так уберите из наличия я каждый раз попадаю к вам и не могу оформить заказ..
Якість обслуговування: 1
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Виталий. Дякуємо за ваше звернення. 

Жаліємо про те, що досвід співпраці з нашим магазином виявився для Вас таким негативним.

Український виробник насіння Еррорс Сідс тимчасово відсутній у зв'язку зі складнощами, що виникли після початку військового вторгнення в Україну.

Ми постараємося відновити співпрацю з сідбанком Еррорс Сідс у найближчі роки. Ми зможемо повідомити Вас про надходження насіння цього виробника в день їх надходження на склад. Для цього Ви можете зв"язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Arext
13 грудня 2023 (12:06)
Доброго вечора, пишу вам з приводу мого замовлення 12 грудня, вашому оператору швидше за все не вдалося зі мною зв"язатися через проблеми з Київстаром, писав вам у чат, не отримав відповіді, як буде можливість зв'яжіться зі мною замовлення #342327
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Arext.

Дякуємо за зворотний зв'язок.

Ми зв'яжемося з Вами повторно у робочий час магазину. Для оперативності Ви можете набрати нашого оператора за будь-якими номерами телефонів, вказаних в контактах магазину. Для цього перейдіть на сторінку контактів, а далі зателефонуйте до оператора за будь-яким номером: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

Додатково Ви можете спробувати написати в чаті-онлайн магазину (внизу сайту) в робочий час магазину.

user-icon
Nerkin
06 грудня 2023 (16:59)
Довго чекав відправки, відправили на другий день, плюс доставка три, щойно забрав посилку, плюс вам у карму за крупне насіння, купував насіння в інших магазинах, відправляють дрібні і сходять раз за раз.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 4
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Nerkin. Ми шкодуємо про те, що Ви чекали замовлення настільки довго!

Причиною затримки відправлення замовлення може бути черга на нашому складі, або незвичайно велика віддаленість кінцевого населеного пункту.

Хочется сказати про те що, відправки замовлень з нашого складу здійснюються щодня, включаючи вихідні дні.

Сподіваємось що з наступним замовленням такого не повториться.

Якщо у Вас є додаткові питання, пов"язані з цією подією, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Blalll
18 серпня 2023 (13:31)
Є сумніви в тому, що ви мені прислали, але раніше часу лаятися не буду, просто опишу коментар, що за мої 5 років вирощування дрібне насіння Critical Jack сходить тільки 20% і 5% з них карлики.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Blalll. Шкодуємо про ваше невдоволення розміром насіння сорту Critical Jack. Упаковка MASTER SEED має прозору колбу з насінням для візуального огляду зерен до відкриття упаковки. Якщо Ви ще не відкрили упаковку з насінням, то за Вами зберігається можливість обміну або повернення насіння на склад. Для цього можете перейти за посиланням на контакти, а далі зв'язатися з нашим оператором для оформлення претензії: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Хуан хапкос
30 липня 2023 (16:58)
Непроріст кинули до замовлення, дякую ще за бонусний горіх. Все ж таки амнезію треба спробувати, Нормальний магаз, 5 зірок вам ура джа.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Доброго дня, Хуан хапкос. Дякуємо за такий відгук. Сподіваємося, що Ваш досвід роботи з Semena Konopli й надалі буде позитивним!

user-icon
Megianity
10 липня 2023 (08:15)
Вдень звернувся до чату оператор Серафим порадив Pineapple Express сорт за 5 хвилин оформили замовлення, вже ввечері була смс про відправку, вчора посилка дійшла до Полтави з Харкова аж за три дні що дивно і довго, щойно кинув зерно в горшок з грунтом, чекаю
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 4
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Megianity! Дякуємо за відгук та зворотний зв'язок.

Нам шкода, що довелося довго чекати на замовлення.

Термін доставки залежить від віддаленості вашого населеного пункту. У середньому доставка займає від одного до двох днів.

З приводу тривалості доставки Ви завжди можете дізнатися у нашего оператора. Для цього можете перейти за посиланням, а далі зателефонувати за будь-яким номером: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Risp
03 липня 2023 (10:17)
Хлопці як вирощуватимете вдома ці кущі Master seed краще використовувати покупний грунт з вітамінами, я ось з двору викопував коренева нульова, відповідно врожаю і пишного куща ви не отримаєте, за своїм досвідом заю. За сервіс питань немає, оператори ввічливі відправки інкогніто.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Risp. Дякуємо за фідбек. Ми намагаємось надати нашим клієнтам якісну продукцію з Європи.

user-icon
Nela
03 червня 2023 (10:19)
Дуже чутливі ваші автомати, без тестера РН ґрунту травляться від добрив, одне Big Bud одне Jack Herer хоч і органіка лише пів місяця поливав, цього тижня почав жовтіти, сьогодні опустив листя, зав"яв...
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Nela. Нам шкода, що з Вашими рослинами трапилася така погана ситуація. 

Стресовий зовнішній вигляд рослини може спровокувати декілька причин.

Пропонуємо Вам звернутися щодо цього питання до нашого оператора за посиланням: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Onate
24 травня 2023 (13:33)
Скажіть мені, чому мені прибув OG KUSH? Замовляв перед новим роком, чи ви там вже почали святкувати чи що?) Мені потрібний був afghan kush auto, наступного разу буду скаржитись!
Якість обслуговування: 4
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Onate. Дякуємо за ваше звернення. Засмучені за наші дії, які привели до негативного наслідку.

На жаль, при комплектації замовлення на складі можливі помилки, які може зробити пакувальник. Ми зможемо виправити цю помилку, відшкодувавши відсутній вміст замовлення та оплатити нову доставку. Будь ласка, повідомте нам у відповідь номер Вашого замовлення або зателефонуйте нашому оператору для оформлення претензії. Ми намагатимемося вирішити її в найкоротші терміни!

Для того, щоб оформити повернення замовлених сувенірів, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Coviab
18 травня 2023 (10:38)
Оформив у новий рік одну штуку замовлення відразу сплатив прийшло 3 числа, сьогодні віддали посилку без паспорта за додатком у смартфоні, на вулиці оглянув зерна у круглій упаковці з пластиковим захистом від ударів. Замовлення вперше оформлюю, про кондицію зможу сказати трохи пізніше.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
user-icon
Хуан Хапкос
08 cічня 2023 (17:21)
Не пустила ключку амнезія автофем, оператор віїшов в положення і додав до замовлення дві амнезії до новго року. Дякую за розуміння.З Новим Роком.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
user-icon
Гість
27 квітня 2022 (05:44)
Робив замовлення, все що замовив виявилось на даний час не має у наявності, на сайті не вказано. Витратив час даремно. Дуже не зручно.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Гість. Дякуємо за ваше звернення. 

Жаліємо про те, що досвід співпраці з нашим магазином виявився для Вас таким негативним.

Ми постараємося відновити співпрацю з сідбанками у найближчі місяці. Ми зможемо повідомити Вас про надходження насіння цього виробника в день його надходження на склад. Для цього Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
Pozitiv
13 листопада 2021 (17:29)
Забрал посылку с почты, не положили два бонусных семечка о которых говорил оператор Максим при оформлении десяти штук, почему-то пришло два колпака.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Pozitiv. Дякуємо за ваше звернення. Засмучені за наші дії, які привели до негативного наслідку.

На жаль, при комплектації замовлення на складі можливі помилки, які може зробити пакувальник. Ми зможемо виправити цю помилку, відшкодувавши відсутній вміст замовлення та оплатити нову доставку. Будь ласка, повідомте нам у відповідь номер Вашого замовлення або зателефонуйте нашому оператору для оформлення претензії. Ми намагатимемося вирішити її в найкоротші терміни!

Для того, щоб оформити повернення замовлених сувенірів, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt

user-icon
TGKPlagin
15 червня 2021 (17:32)
Был момент с переадресацией доставки, отправили в другой конец города, ещё день посылка шла на моё отделение. Не привык к такому, но прикол что оператор пообещал бонусное семечко на следующий заказ. Уважение!
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
user-icon
Хvostyn
23 травня 2021 (14:56)
Зерна вже у мене доставка була за 3 дні, відправили накладкою, насіння середнього розміру, у мене упаковка на п'ять зерен Afghan Kush Masterseed, цей сорт планую виростити в гаражі.
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Доброго дня, Хvostyn. Дякуємо Вам за відгук та вибір MASTER SEED.

user-icon
Avenger
16 квітня 2021 (14:05)
Куст вырос тонкий, вытянулся в высоту, не понятно в чем причина, семечко пустое или же как пишут на форумах такое может быть при плохом освещении, у меня была одна фито лампа, сколько должно быть освещения на один ваш куст?
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 5
Представник магазину

Вітаємо, Avenger. Дякуюємо, що поділилися власним досвідом.

Нам шкода, що Ви залишилися незадоволені якістю сортів з каталогу нашого магазину.

Наслідком тонкого стовбуру можуть стати причини, пов'язані із зовнішніми умовами.

Рекомендуємо до прочитання цю статтю, в якій Ви знайдете ймовірну відповідь: https://semena-konopli.com.ua/ua/novosti-ta-statti/osvitlennja-konopli-i-osoblivosti-svitlovogo-rezhimu

user-icon
Dosherak
06 грудня 2020 (10:44)
Два роки з вами, сорт замовляю в основному amnesia і mazar, четвертий кущ позаду, 29 листопада замовив два насіння mazar виявилося пустим, я не дзвонитиму лаятися, просто залишу комент що б ви були в курсі
Якість обслуговування: 5
Дотримання термінів доставки: 5
Кондиція насіння: 4
Представник магазину

Вітаємо, Dosherak. Дуже шкода, що Ви залишились задоволені лише частиною нашої продукції. Сподіваємося, що Ваша гарантійна претензія повноцінно замінить цей недолік.

Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt


Додати відгук
Критерії оцінювання:
Увага: HTML не підтримується!