Вітаємо, Daniel. Дуже шкода, що Ви залишились задоволені лише частиною нашої продукції. Сподіваємося, що Ваша гарантійна претензія повноцінно замінить цей недолік.
Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Jobelo.
Дякуємо, що вибрали наш магазин.
На жаль, служба доставки може зашкодити вантажу під час транспортування. Рекомендуємо кожен раз оглядати зовні транспортувальну упаковку, звернувши увагу на деформації. Для цього відкривати її не обов'язково. Якщо під час огляду було помічено пошкодження, ми рекомендуємо відмовитись від цього вантажу.
Дякуємо що своєчасно звернулися до нашої техпідтримки для вирішення цієї неприємності. Ми намагаємось вчасно допомагати у вирішенні таких питань.
Вітаємо, Xaenar. Жаліємо, що у Вас склалося негативне враження про нашу продукцію. Насіння може не зійти від різних причин. Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Виталий. Дякуємо за ваше звернення.
Жаліємо про те, що досвід співпраці з нашим магазином виявився для Вас таким негативним.
Український виробник насіння Еррорс Сідс тимчасово відсутній у зв'язку зі складнощами, що виникли після початку військового вторгнення в Україну.
Ми постараємося відновити співпрацю з сідбанком Еррорс Сідс у найближчі роки. Ми зможемо повідомити Вас про надходження насіння цього виробника в день їх надходження на склад. Для цього Ви можете зв"язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Arext.
Дякуємо за зворотний зв'язок.
Ми зв'яжемося з Вами повторно у робочий час магазину. Для оперативності Ви можете набрати нашого оператора за будь-якими номерами телефонів, вказаних в контактах магазину. Для цього перейдіть на сторінку контактів, а далі зателефонуйте до оператора за будь-яким номером: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Додатково Ви можете спробувати написати в чаті-онлайн магазину (внизу сайту) в робочий час магазину.
Вітаємо, Nerkin. Ми шкодуємо про те, що Ви чекали замовлення настільки довго!
Причиною затримки відправлення замовлення може бути черга на нашому складі, або незвичайно велика віддаленість кінцевого населеного пункту.
Хочется сказати про те що, відправки замовлень з нашого складу здійснюються щодня, включаючи вихідні дні.
Сподіваємось що з наступним замовленням такого не повториться.
Якщо у Вас є додаткові питання, пов"язані з цією подією, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Blalll. Шкодуємо про ваше невдоволення розміром насіння сорту Critical Jack. Упаковка MASTER SEED має прозору колбу з насінням для візуального огляду зерен до відкриття упаковки. Якщо Ви ще не відкрили упаковку з насінням, то за Вами зберігається можливість обміну або повернення насіння на склад. Для цього можете перейти за посиланням на контакти, а далі зв'язатися з нашим оператором для оформлення претензії: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Доброго дня, Хуан хапкос. Дякуємо за такий відгук. Сподіваємося, що Ваш досвід роботи з Semena Konopli й надалі буде позитивним!
Вітаємо, Megianity! Дякуємо за відгук та зворотний зв'язок.
Нам шкода, що довелося довго чекати на замовлення.
Термін доставки залежить від віддаленості вашого населеного пункту. У середньому доставка займає від одного до двох днів.
З приводу тривалості доставки Ви завжди можете дізнатися у нашего оператора. Для цього можете перейти за посиланням, а далі зателефонувати за будь-яким номером: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Risp. Дякуємо за фідбек. Ми намагаємось надати нашим клієнтам якісну продукцію з Європи.
Вітаємо, Nela. Нам шкода, що з Вашими рослинами трапилася така погана ситуація.
Стресовий зовнішній вигляд рослини може спровокувати декілька причин.
Пропонуємо Вам звернутися щодо цього питання до нашого оператора за посиланням: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Onate. Дякуємо за ваше звернення. Засмучені за наші дії, які привели до негативного наслідку.
На жаль, при комплектації замовлення на складі можливі помилки, які може зробити пакувальник. Ми зможемо виправити цю помилку, відшкодувавши відсутній вміст замовлення та оплатити нову доставку. Будь ласка, повідомте нам у відповідь номер Вашого замовлення або зателефонуйте нашому оператору для оформлення претензії. Ми намагатимемося вирішити її в найкоротші терміни!
Для того, щоб оформити повернення замовлених сувенірів, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Гість. Дякуємо за ваше звернення.
Жаліємо про те, що досвід співпраці з нашим магазином виявився для Вас таким негативним.
Ми постараємося відновити співпрацю з сідбанками у найближчі місяці. Ми зможемо повідомити Вас про надходження насіння цього виробника в день його надходження на склад. Для цього Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Вітаємо, Pozitiv. Дякуємо за ваше звернення. Засмучені за наші дії, які привели до негативного наслідку.
На жаль, при комплектації замовлення на складі можливі помилки, які може зробити пакувальник. Ми зможемо виправити цю помилку, відшкодувавши відсутній вміст замовлення та оплатити нову доставку. Будь ласка, повідомте нам у відповідь номер Вашого замовлення або зателефонуйте нашому оператору для оформлення претензії. Ми намагатимемося вирішити її в найкоротші терміни!
Для того, щоб оформити повернення замовлених сувенірів, Ви можете зв'язатися з нашим оператором у чаті онлайн (внизу сайту) або перейти за посиланням у контакти, а далі зателефонувати до нашого оператора: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt
Доброго дня, Хvostyn. Дякуємо Вам за відгук та вибір MASTER SEED.
Вітаємо, Avenger. Дякуюємо, що поділилися власним досвідом.
Нам шкода, що Ви залишилися незадоволені якістю сортів з каталогу нашого магазину.
Наслідком тонкого стовбуру можуть стати причини, пов'язані із зовнішніми умовами.
Рекомендуємо до прочитання цю статтю, в якій Ви знайдете ймовірну відповідь: https://semena-konopli.com.ua/ua/novosti-ta-statti/osvitlennja-konopli-i-osoblivosti-svitlovogo-rezhimu
Вітаємо, Dosherak. Дуже шкода, що Ви залишились задоволені лише частиною нашої продукції. Сподіваємося, що Ваша гарантійна претензія повноцінно замінить цей недолік.
Пропонуємо Вам звернутися щодо гарантійного питання до нашого оператора. Для цього перейдіть за посиланням, а далі оберіть номер телефону для дзвінка: https://semena-konopli.com.ua/ua/kontakt